aude-sara-nele-coimbra-erasmus.reismee.nl

Nieuwe maand, nieuwe vooruitzichten

Boa noite,

wow, net beseft dat wij al 3 weken van huis zijn. De tijd vliegt hier voorbij en februari zal weer heel wat nieuwe avonturen brengen!

Deze week verwacht Aude bezoek van haar zus, de week erna komen Bram en Dries (liefje van Sara en Nele), het weekend daarna verwelkom ik mijn ouders en de week daarop komen Nele haar ouders op bezoek. Allemaal momenten van blij weerzien waar we alle drie enorm naar uitkijken. Natuurlijk vinden we het ook super om te tonen wat we hier doen en hoe ons leven er hier uitziet aan de mensen die we het liefste zien!

Gisteren zijn Aude en ik naar de botanische tuin geweest hier in Coimbra. Heel leuk om in rond te wandelen, al zijn we ervan overtuigd dat het mooier zal zijn in de zomer. Het weer is hier minder dan we verwacht hadden, door de dag zo een 15 tot 16 graden maar gelukkig komt de zon er vaak genoeg door :)

In februari staan Aude en ik ook de overplaatsing te wachten van de stage op het health center naar het ziekenhuis. Zal dus een spannende eindevaluatie en een leuk begin worden van alweer een nieuwe ervaring.

Mijn ziekenhuisstage is ondertussen bevestigd en zal doorgaan op de afdeling cardiologie (hartbewaking) in het ziekenhuis dat op wandelafstand is van mijn kot is, hier ben ik super blij mee en kijk er dan ook enorm naar uit! Deze afdeling is heel handig in het kader van mijn eindwerk en bijgevolg is dat een extra pluspunt.

Nele, Aude en ik zijn stilletjesaan ook ons weekendje Porto en een weekje vakantie richting Lissabon en de Algarve (Faro) aan het plannen. Want als we die plaatsen niet zouden bezoeken, zouden we ons nooit echte Portugezen kunnen noemen denk ik :D

We houden jullie op de hoogte!

Dikke kus,

Sara

Reacties

Reacties

mama Sara

Hallo meisjes
de ervaringen stapelen zich op en maken van deze stageperiode een onvergetelijke tijd die jullie nog lang in jullie herinneringen zullen koesteren en Sara...papa en ik kijken er ook erg naar uit jou te bezoeken en een beetje te kunnen zien hoe jouw Portugese leefwereld eruit ziet
Dikke kus ;)

TANTE JEANNEKE

Dag Nele en vriendinnen,
Verslag 2/2 ontvangen.
Leuke uitgangs-ervaring opgedaan... maar wees toch maar voorzichtig met die "voortvarende" jongeren.
Fijne vooruitzichten met het vele bezoek uit Belgie en jullie reisjes naar Porto en Faro Algarve.
Groeten en kusjes aan de drie "Coimbragirls" !

Nele

Dag tante Jeanneke,
Dankuwel voor alle leuke reacties! Fijn dat je onze blog zo volgt!
We zullen heel voorzichtig zijn en ons nog goed amuseren!
Kusjes terug!
Nele xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!