aude-sara-nele-coimbra-erasmus.reismee.nl

Vamos nà Belgicà...

Hallo allemaal,

dit zal mijn laatste berichtje zijn voor op deze blog want dinsdagochtend vertrek ik naar huis. Gelukkig zal Nele nog een 10 dagen extra jullie kunnen amuseren met haar leuke verhalen :)

En daar wil ik het eerste deeltje ook even kort op richten, 'ons Neleke, de hasttaggirl'. Wat een topmadame en een nog betere verpleegkundige is dat wel niet.. Nele werd de voorbije maanden een hele goeie vriendin waarbij ik altijd terecht kon en via deze weg kan ik heel eerlijk een dikke merci zeggen en met zekerheid zeggen dat deze vriendschap nog lange tijd zal bestaan. Ik wens haar dan ook veel succes de laatste 10 dagen in Coimbra, die ze zonder twijfel super zal doorkomen want het is een sterke madame, twijfel daar maar niet aan :)

Gisteren was ons afscheidsfeestje met de Portugese vrienden die we hier maakten. Het werd een geweldige avond die we niet snel zullen vergeten. Nele en ik maakten hapjes en kochten genoeg drank (want amai portugezen kunnen er iets van) en dat werd enorm geapprecieërd. Weeral een leuke ervaring erbij :)

Vandaag heb ik de tijd genomen om mijn koffers stilaan te pakken want daar ben ik eerlijk gezegd geen held in.. Maar het zal lukken zonder twijfel :) Ik laat hier in Coimbra een mooie stad achter die de voorbije maanden meermaals mijn hart veroverde maar gelukkig kan ik alle leuke herinneringen en ervaringen voor altijd meedragen.

Met deze gedachten ben ik helemaal klaar om terug naar huis te gaan, om me terug echt 'thuis' te voelen want deze ervaring doet beseffen hoe hard je mensen kan missen en hoe belangrijk je gezin is als steun en toeverlaat..

Als laatste geef ik jullie ook nog even de meest gebruikte spreuk mee van Coimbra, die de meisjes ons gisteren hier leerden en hier altijd geciteerd wordt bij een afscheid: 'Coimbra tem mais encanto na hora da despedida'. (Coimbra heeft meer charme bij het moment van afscheid)

Heel erg bedankt allemaal om zoveel te lezen en te reageren op onze berichtjes, dat was altijd super fijn om te lezen!

Dikke kus,

Sara

Reacties

Reacties

tante Jeanneke

Bedankt voor de twee laatste verslagen. Maar spijtig genoeg moeten Sara en Aude reeds afscheid nemen van Nele. Ik wens hen een goede terugreis ! En voor u Nele nog hele interessante laatste 10 dagen.

tante Jeanneke

De foto's waren heel mooi Nele, fijne herinneringen !
Nog goede inzet de laatste dagen !

papa

gewoon geweldig !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!