aude-sara-nele-coimbra-erasmus.reismee.nl

Eerste dag op kot

Vandaag brachten Nele, Aude en ik onze eerste echt dag op 'kot' door. Het beloofde een spannende en drukke dag te worden. Voormiddag planden we in om wat voor school te werken, aangezien dit er de komende 3 maanden jammer genoeg ook zal bijhoren..

Namiddag hebben we onze eerste inkopen gedaan en na ongeveer (veel te lang dus) drie kwartier zoeken haddden we de supermarkt gevonden. Met volle moed hebben we al onze inkopen gedaan en het waren er genoeg. Vooral ons Audeke kan wat van dat shoppen :) Natuurlijk moesten we toen nog terug naar ons kot en dat werd een vermoeiende wandeling aangezien Coimbra alleen maar bergop en bergaf blijkt te zijn.

Vanavond hebben onze keukenprinsesjes Aude en Nele hun kookkunsten laten zien. We aten heel lekker en gezond: zalm, brocolli en opgebakken patatjes. Een ferme prestatie aangezien het kot hier niet echt van alles voor in de keuken voorzien is. Maar ik moet zeggen, een ferme aanrader..

We genieten hier althans al van dag 1 volop.. Uitkijkend naar alle dagen die zullen volgen!

Dikke kus,

Sara

mama Sara

fijn dat jullie drie zo goed overeenkomen
maakt dit avontuur nog extra leuk
geniet ervan