aude-sara-nele-coimbra-erasmus.reismee.nl

Bezoek <3

Hallo allemaal

Terwijl Sara en Aude bijna terug naar België vertrokken en er eergisteren ook veilig zijn aangekomen, kwam er voor mij zondag bezoek aan.

Vanwege de aanslagen bleef hun komst tot op het allerlaatste moment onzeker en spannend maar dankzij de hulp van de ouders van Lauren en veel getelefoneer zijn ze er, zelfs een dag vroeger, geraakt.
De blijdschap bij het weerzien was dan ook zeer groot.

Zondagavond hebben we het rustig gehouden en veel bijgepraat, het was dan ook laat toen we in slaap vielen. Maandag waren we weer vroeg uit de veren om Coimbra te bezichtigen. Jammer genoeg waren de weergoden ons niet heel gunstig maar het viel nog mee. De meisjes (Lauren, Lotte en Anneloren) hebben aan hun benen gevoeld en begrepen hoe het is om hier te leven. Ze hebben samen met mij verschillende keren de berg bedwongen #toppers! 's Avonds was er dan het laatste avondmaal van Sara samen met mijn vriendinnetjes en Charlotte. Een gezellige avond waarna ik nog een heleboel eten van Aude en Sara kreeg. #thanksgirls

Dinsdag besloten we om Aveiro te bezoeken omdat we Coimbra wel gezien hadden. Eeuwige optmist Lauren had maandag een kleedje aan en trok dinsdag opnieuw één aan. Ik had er zelf maandag één gekocht dus besloot om het dan ook maar aan te trekken. Wat een zalig weer hadden we die dag! We hebben een boottripje gemaakt, gefietst en geshopt! 's Middags had ik hen een typisch Portugees gerecht, bacalhau com natas, aangeraden en gelukkig vonden ze het lekker. Zelfs Annelore die normaal geen vis of vlees lust heeft haar bord bijna helemaal opgegeten.

Woensdag hebben we van de eerste zonnestralen van de dag genoten en vertrokken zij 's middags na een pasta van mama Nele richting Porto en ik naar stage voor mijn eindevaluatie, daarover later meer.

Het waren 4 zalige dagen! MUITO OBRIGADA Lauren, Lotte en Annelore :)

Liefssssssssssssssssssssssss

Reacties

Reacties

tante Jeanneke

Blij dat al je vriendinnen goed thuisgekomen zijn na een fijn bezoek aan Coimbra en dat jij zo'n goede gastvrouw bent geweest. En nu maar alle aandacht gespitst op de eindevaluatie. Ik zal héél, héél blij zijn om te horen dat je terug in België aangekomen bent en om je terug te zien !
Kusjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!