aude-sara-nele-coimbra-erasmus.reismee.nl

School bezocht :)

De afgelopen dagen is ons meermaals duidelijk geworden dat "vandaag" vandaag hier niet is. Zo hebben ze ons enkele keren beloofd om vandaag iets te laten weten of vandaag een mail te sturen maar dat is dan altijd minimum een dag later.. Het went wel maar soms is het ook wat vervelend omdat we graag eens wat meer duidelijkheid willen.

Vandaag moesten we op school zijn om meer duidelijkheid te krijgen dat is hen ongeveer gelukt.. Vriendelijk zijn ze hier wel maar over onze stageplaatsen blijft het nogal vaag. Sara en Aude gaan hun eerste periode in een "health care center" stage doen en ik op een pediatrische afdeling. Voor mij is het wat ik verwacht had. Voor hun is het niet hun gevraagde stageplaats maar ze kijken er wel erg naar uit. Maandag hebben we onze eerste stagedag na een gesprek met de professor die ons gaat volgen en dan zal waarschijnlijk alles heel duidelijk worden.

Gisteren heeft Débora (een van de meisjes van mijn bachelorproef) ons rondgeleid door de stad. Zo hebben we eens andere dingen gezien en leuke (historische, anectodische, nuttige) informatie gehoord en de leukste plekjes gezien!

Met ons gaat alles dus heel goed. We passen ons aan de Portugezen en laten ons mee leiden door het rustige leven..

Liefs Nele :)

WIST-JE-DAT-JE: We wandelen hier dagelijks iets rond de 10 kilometer om alles te bezichtigen, te zoeken, te winkelen, ... We zullen zeker in topvorm terugkomen.

WIST-JE-DAT-JE 2: (dat wisten wij dus niet :D) De school heeft 2 campussen omdat we nog niks gehoord hadden trokken we zelf er op uit om de leerkrachten te zien... Stonden we op de verkeerde campus. Gelukkig hebben ze ons vriendelijk verteld waar de campus was waar we moesten zijn en daar zijn we vandaag dan ook geraakt. Voordeel: We hebben weer een ander stuk van de stad gezien.

mama Nele

mooi geschreven! Je hebt al goed aan je conditie gewerkt, misschien komt het er de volgende weken wel niet meer van ... fijn dat je al een gids gehad hebt. Dan kan jij ons gidsen als we komen, we kijken er naar uit!

tante josee

dag Nele hoor het je zo vertellen.
Op naar maandag je eerste stage in Portugal.
lieve groetjes