aude-sara-nele-coimbra-erasmus.reismee.nl

Eerste eindevaluatie

Dag allemaal,

met veel trots maak ik even tijd om te vertellen over de eindevaluatie die ik vandaag kreeg in het health center. Ik beeïndig daar morgen mijn stage die 6 weken heeft geduurd. Ik kreeg een 17 op 20 als eindpunt, waar ik uiteraard erg tevreden mee ben. Mijn mentor verpleegkundige Tiago en begeleidende leerkracht Marina waren erg positief over de hele lijn en zien een goede verpleegkundige in wording in mij. Dit was uiteraard super om te horen. Ik trakteerde Marina op een doos 'Mercikes' en Tiago op een fles blonde leffe en de bekende Belgische Jules Destrooper koekjes.

Deze typisch Belgische dingen kreeg ik van mama en papa die mij afgelopen weekend zijn komen bezoeken. Kort samengevat werd het een super weekend, zeker toen de grootste verrassing ooit hier in één keer voor de deur stond, jawel: Sofieke, mijn zus, was er ook bij! Wat een ongelofelijk en tof moment, dat kan ik jullie verzekeren!

Het was ontzettend goed weer waardoor ik de kans heb gehad om mijn gezin alle leuke plaatsjes in Coimbra te tonen en respect op te bouwen voor alle kilometers die we hier doen.. :) Want amai volgens mij voelen ze het nog in de beentjes! Ook nam ik ze typisch Portugees uiteten en daar hebben we volop van genoten. Kortom het was een geweldig weekend waarin vele leuke herinneringen zijn gemaakt!

Ondertussen zit ik ook halverwege de periode in Portugal en ben ik klaar voor een nieuwe uitdaging die maandag in het universitair ziekenhuis hier in Coimbra start.

Ik hou jullie op de hoogte!

Dikke kus,

Sara

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!